Lesvoorbereidingsformulier --- gemaakt met de lesplanner van www.judoles.nl
Datum:
Doelgroep:
Klik hierop om te veranderen
Beginsituatie:
Klik hierop om te veranderen
Lesdoelen:
Klik hierop om te veranderen
Tijd
Opbouw
Oefeningen
Organisatie
Aanwijzingen
Kies een oefening
Inleiding - Conditie - Shuttle Run test
Inleiding - Duorun - 3.1
Inleiding - Grijp de band - 8.6
Inleiding - Judospelen - 9.1
Inleiding - Knoop van de rug - 5.2
Inleiding - Looppas in slinger - 4.1
Inleiding - Looppas met oefeningen - 2.1
Inleiding - Oefeningen vanaf werklijn - 6.1
Inleiding - Om de band - 7.1
Inleiding - Op de plaats - 13.1
Inleiding - Ren je rot
Inleiding - Rennen - Buik/rug/zit - 11.1
Inleiding - rondjes rennen - inleiding 10.1
Inleiding - Samurailes - 1.1
Inleiding - Samurailes - 1.2
Inleiding - Surfen +10jr - Teambuilding
Inleiding - Tap or Spin - Ne Waza
Inleiding - Team building oefeningen voor teams
Inleiding - Uchikomi vormen - 17.1
Inleiding - Vleugtuig Heupworpen <10jr - 5.1
Inleiding kantelingen spelvorm[:]
Inleiding vanaf werklijn tbv Goshi - 8.1
Kern - (Sode) Tsuri komi Goshi - 15.1
Kern - 2x Kanteling, uke bok-3.4
Kern - 3x Kanteling, uke bok-2.4
Kern - De Ashi Barai - 3.3
Kern - De Ashi Barai - 7.3
Kern - Hiza Guruma - Kern - 9.3
Kern - Hiza Guruma met overname - 11.3
Kern - Hiza Guruma met verbinding- Kern - 10.3
Kern - Ippon Seoi Nage - 4.3
Kern - Ippon Seoi Nage / Seoi Otoshi - 25.3
Kern - Kami shio gatame - Kern - 7.4
Kern - Kanteling, uke bok en Yoko shio Gatame - 4.4
Kern - Kata - 34.1
Kern - Kata Gatame - 12.4
Kern - Kesa en Kata gatame - 5.4
Kern - Kesa Gatame - 6.5
Kern - Koshi Guruma - Kern - 8.2
Kern - Ne waza Passeertechniek - 25.4
Kern - O Goshi - Kern - 6.4
Kern - O Goshi en Koshi Guruma - 5.3
Kern - O Soto Gari - 2.3
Kern - Overnames met heupworpen - 8.3
Kern - Samurailes - 1.3
Kern - Samurailes - 1.4
Kern - Tai Otoshi - Kern - 13.3
Kern - Tai Otoshi combi met Ko Soto Gake - 13.4
Kern - Tani Otoshi - 17.3
Kern - Uchikomi vormen - 17.1
Kern - Uki Goshi - 6.3
Kern - Yoko Shio Gatame - 8.4
LEEG VELD, ZELF IN VULLEN
Slot - Bal Race - Leuk spel met stoeigehalte - 9.6
Slot - Duw Balans Spel - 13.6
Slot - Grijp de band - 8.6
Slot - Kring Randori - 3.6
Slot - Randori Tachi/Ne Waza
Slot - Samurailes - 1.5
Slot - Samurailes - stoeispel - 1.6
slot - Samurailes - stoeispel - 25.6
Slot - Surfen +10jr - Teambuilding[:]
slot - Touwtrekken - slot - 14.6
Spel - 3 is teveel, tikspel - 17.6
Spel - Apenroof spel
Spel - Cowboy Spel Ne waza
Spel - Klap of Tik
Spel - Koning bom - 6.6
Spel - Krokodillen vang je niet! - 10.6
Spel - Politie en Boefje - Ne waza
Spel - Rivierenoversteekspel
Spel - Schaapje scheren - 2.6
Spel - Slangentik - 11.6
Spel - Spinnentik - 5.6
Spel - Trollen Tik
Spel - Vosje (Tikspel) - 4.6
test
Valbreken vorm 1
Kies hierboven de eerste inleiding van de les
Kies een oefening
Inleiding - Conditie - Shuttle Run test
Inleiding - Duorun - 3.1
Inleiding - Grijp de band - 8.6
Inleiding - Judospelen - 9.1
Inleiding - Knoop van de rug - 5.2
Inleiding - Looppas in slinger - 4.1
Inleiding - Looppas met oefeningen - 2.1
Inleiding - Oefeningen vanaf werklijn - 6.1
Inleiding - Om de band - 7.1
Inleiding - Op de plaats - 13.1
Inleiding - Ren je rot
Inleiding - Rennen - Buik/rug/zit - 11.1
Inleiding - rondjes rennen - inleiding 10.1
Inleiding - Samurailes - 1.1
Inleiding - Samurailes - 1.2
Inleiding - Surfen +10jr - Teambuilding
Inleiding - Tap or Spin - Ne Waza
Inleiding - Team building oefeningen voor teams
Inleiding - Uchikomi vormen - 17.1
Inleiding - Vleugtuig Heupworpen <10jr - 5.1
Inleiding kantelingen spelvorm[:]
Inleiding vanaf werklijn tbv Goshi - 8.1
Kern - (Sode) Tsuri komi Goshi - 15.1
Kern - 2x Kanteling, uke bok-3.4
Kern - 3x Kanteling, uke bok-2.4
Kern - De Ashi Barai - 3.3
Kern - De Ashi Barai - 7.3
Kern - Hiza Guruma - Kern - 9.3
Kern - Hiza Guruma met overname - 11.3
Kern - Hiza Guruma met verbinding- Kern - 10.3
Kern - Ippon Seoi Nage - 4.3
Kern - Ippon Seoi Nage / Seoi Otoshi - 25.3
Kern - Kami shio gatame - Kern - 7.4
Kern - Kanteling, uke bok en Yoko shio Gatame - 4.4
Kern - Kata - 34.1
Kern - Kata Gatame - 12.4
Kern - Kesa en Kata gatame - 5.4
Kern - Kesa Gatame - 6.5
Kern - Koshi Guruma - Kern - 8.2
Kern - Ne waza Passeertechniek - 25.4
Kern - O Goshi - Kern - 6.4
Kern - O Goshi en Koshi Guruma - 5.3
Kern - O Soto Gari - 2.3
Kern - Overnames met heupworpen - 8.3
Kern - Samurailes - 1.3
Kern - Samurailes - 1.4
Kern - Tai Otoshi - Kern - 13.3
Kern - Tai Otoshi combi met Ko Soto Gake - 13.4
Kern - Tani Otoshi - 17.3
Kern - Uchikomi vormen - 17.1
Kern - Uki Goshi - 6.3
Kern - Yoko Shio Gatame - 8.4
LEEG VELD, ZELF IN VULLEN
Slot - Bal Race - Leuk spel met stoeigehalte - 9.6
Slot - Duw Balans Spel - 13.6
Slot - Grijp de band - 8.6
Slot - Kring Randori - 3.6
Slot - Randori Tachi/Ne Waza
Slot - Samurailes - 1.5
Slot - Samurailes - stoeispel - 1.6
slot - Samurailes - stoeispel - 25.6
Slot - Surfen +10jr - Teambuilding[:]
slot - Touwtrekken - slot - 14.6
Spel - 3 is teveel, tikspel - 17.6
Spel - Apenroof spel
Spel - Cowboy Spel Ne waza
Spel - Klap of Tik
Spel - Koning bom - 6.6
Spel - Krokodillen vang je niet! - 10.6
Spel - Politie en Boefje - Ne waza
Spel - Rivierenoversteekspel
Spel - Schaapje scheren - 2.6
Spel - Slangentik - 11.6
Spel - Spinnentik - 5.6
Spel - Trollen Tik
Spel - Vosje (Tikspel) - 4.6
test
Valbreken vorm 1
Kies hierboven de tweede inleiding van de les
Kies een oefening
Inleiding - Conditie - Shuttle Run test
Inleiding - Duorun - 3.1
Inleiding - Grijp de band - 8.6
Inleiding - Judospelen - 9.1
Inleiding - Knoop van de rug - 5.2
Inleiding - Looppas in slinger - 4.1
Inleiding - Looppas met oefeningen - 2.1
Inleiding - Oefeningen vanaf werklijn - 6.1
Inleiding - Om de band - 7.1
Inleiding - Op de plaats - 13.1
Inleiding - Ren je rot
Inleiding - Rennen - Buik/rug/zit - 11.1
Inleiding - rondjes rennen - inleiding 10.1
Inleiding - Samurailes - 1.1
Inleiding - Samurailes - 1.2
Inleiding - Surfen +10jr - Teambuilding
Inleiding - Tap or Spin - Ne Waza
Inleiding - Team building oefeningen voor teams
Inleiding - Uchikomi vormen - 17.1
Inleiding - Vleugtuig Heupworpen <10jr - 5.1
Inleiding kantelingen spelvorm[:]
Inleiding vanaf werklijn tbv Goshi - 8.1
Kern - (Sode) Tsuri komi Goshi - 15.1
Kern - 2x Kanteling, uke bok-3.4
Kern - 3x Kanteling, uke bok-2.4
Kern - De Ashi Barai - 3.3
Kern - De Ashi Barai - 7.3
Kern - Hiza Guruma - Kern - 9.3
Kern - Hiza Guruma met overname - 11.3
Kern - Hiza Guruma met verbinding- Kern - 10.3
Kern - Ippon Seoi Nage - 4.3
Kern - Ippon Seoi Nage / Seoi Otoshi - 25.3
Kern - Kami shio gatame - Kern - 7.4
Kern - Kanteling, uke bok en Yoko shio Gatame - 4.4
Kern - Kata - 34.1
Kern - Kata Gatame - 12.4
Kern - Kesa en Kata gatame - 5.4
Kern - Kesa Gatame - 6.5
Kern - Koshi Guruma - Kern - 8.2
Kern - Ne waza Passeertechniek - 25.4
Kern - O Goshi - Kern - 6.4
Kern - O Goshi en Koshi Guruma - 5.3
Kern - O Soto Gari - 2.3
Kern - Overnames met heupworpen - 8.3
Kern - Samurailes - 1.3
Kern - Samurailes - 1.4
Kern - Tai Otoshi - Kern - 13.3
Kern - Tai Otoshi combi met Ko Soto Gake - 13.4
Kern - Tani Otoshi - 17.3
Kern - Uchikomi vormen - 17.1
Kern - Uki Goshi - 6.3
Kern - Yoko Shio Gatame - 8.4
LEEG VELD, ZELF IN VULLEN
Slot - Bal Race - Leuk spel met stoeigehalte - 9.6
Slot - Duw Balans Spel - 13.6
Slot - Grijp de band - 8.6
Slot - Kring Randori - 3.6
Slot - Randori Tachi/Ne Waza
Slot - Samurailes - 1.5
Slot - Samurailes - stoeispel - 1.6
slot - Samurailes - stoeispel - 25.6
Slot - Surfen +10jr - Teambuilding[:]
slot - Touwtrekken - slot - 14.6
Spel - 3 is teveel, tikspel - 17.6
Spel - Apenroof spel
Spel - Cowboy Spel Ne waza
Spel - Klap of Tik
Spel - Koning bom - 6.6
Spel - Krokodillen vang je niet! - 10.6
Spel - Politie en Boefje - Ne waza
Spel - Rivierenoversteekspel
Spel - Schaapje scheren - 2.6
Spel - Slangentik - 11.6
Spel - Spinnentik - 5.6
Spel - Trollen Tik
Spel - Vosje (Tikspel) - 4.6
test
Valbreken vorm 1
Kies hierboven de eerste kern van de les
Kies een oefening
Inleiding - Conditie - Shuttle Run test
Inleiding - Duorun - 3.1
Inleiding - Grijp de band - 8.6
Inleiding - Judospelen - 9.1
Inleiding - Knoop van de rug - 5.2
Inleiding - Looppas in slinger - 4.1
Inleiding - Looppas met oefeningen - 2.1
Inleiding - Oefeningen vanaf werklijn - 6.1
Inleiding - Om de band - 7.1
Inleiding - Op de plaats - 13.1
Inleiding - Ren je rot
Inleiding - Rennen - Buik/rug/zit - 11.1
Inleiding - rondjes rennen - inleiding 10.1
Inleiding - Samurailes - 1.1
Inleiding - Samurailes - 1.2
Inleiding - Surfen +10jr - Teambuilding
Inleiding - Tap or Spin - Ne Waza
Inleiding - Team building oefeningen voor teams
Inleiding - Uchikomi vormen - 17.1
Inleiding - Vleugtuig Heupworpen <10jr - 5.1
Inleiding kantelingen spelvorm[:]
Inleiding vanaf werklijn tbv Goshi - 8.1
Kern - (Sode) Tsuri komi Goshi - 15.1
Kern - 2x Kanteling, uke bok-3.4
Kern - 3x Kanteling, uke bok-2.4
Kern - De Ashi Barai - 3.3
Kern - De Ashi Barai - 7.3
Kern - Hiza Guruma - Kern - 9.3
Kern - Hiza Guruma met overname - 11.3
Kern - Hiza Guruma met verbinding- Kern - 10.3
Kern - Ippon Seoi Nage - 4.3
Kern - Ippon Seoi Nage / Seoi Otoshi - 25.3
Kern - Kami shio gatame - Kern - 7.4
Kern - Kanteling, uke bok en Yoko shio Gatame - 4.4
Kern - Kata - 34.1
Kern - Kata Gatame - 12.4
Kern - Kesa en Kata gatame - 5.4
Kern - Kesa Gatame - 6.5
Kern - Koshi Guruma - Kern - 8.2
Kern - Ne waza Passeertechniek - 25.4
Kern - O Goshi - Kern - 6.4
Kern - O Goshi en Koshi Guruma - 5.3
Kern - O Soto Gari - 2.3
Kern - Overnames met heupworpen - 8.3
Kern - Samurailes - 1.3
Kern - Samurailes - 1.4
Kern - Tai Otoshi - Kern - 13.3
Kern - Tai Otoshi combi met Ko Soto Gake - 13.4
Kern - Tani Otoshi - 17.3
Kern - Uchikomi vormen - 17.1
Kern - Uki Goshi - 6.3
Kern - Yoko Shio Gatame - 8.4
LEEG VELD, ZELF IN VULLEN
Slot - Bal Race - Leuk spel met stoeigehalte - 9.6
Slot - Duw Balans Spel - 13.6
Slot - Grijp de band - 8.6
Slot - Kring Randori - 3.6
Slot - Randori Tachi/Ne Waza
Slot - Samurailes - 1.5
Slot - Samurailes - stoeispel - 1.6
slot - Samurailes - stoeispel - 25.6
Slot - Surfen +10jr - Teambuilding[:]
slot - Touwtrekken - slot - 14.6
Spel - 3 is teveel, tikspel - 17.6
Spel - Apenroof spel
Spel - Cowboy Spel Ne waza
Spel - Klap of Tik
Spel - Koning bom - 6.6
Spel - Krokodillen vang je niet! - 10.6
Spel - Politie en Boefje - Ne waza
Spel - Rivierenoversteekspel
Spel - Schaapje scheren - 2.6
Spel - Slangentik - 11.6
Spel - Spinnentik - 5.6
Spel - Trollen Tik
Spel - Vosje (Tikspel) - 4.6
test
Valbreken vorm 1
Kies hierboven de tweede kern van de les
Kies een oefening
Inleiding - Conditie - Shuttle Run test
Inleiding - Duorun - 3.1
Inleiding - Grijp de band - 8.6
Inleiding - Judospelen - 9.1
Inleiding - Knoop van de rug - 5.2
Inleiding - Looppas in slinger - 4.1
Inleiding - Looppas met oefeningen - 2.1
Inleiding - Oefeningen vanaf werklijn - 6.1
Inleiding - Om de band - 7.1
Inleiding - Op de plaats - 13.1
Inleiding - Ren je rot
Inleiding - Rennen - Buik/rug/zit - 11.1
Inleiding - rondjes rennen - inleiding 10.1
Inleiding - Samurailes - 1.1
Inleiding - Samurailes - 1.2
Inleiding - Surfen +10jr - Teambuilding
Inleiding - Tap or Spin - Ne Waza
Inleiding - Team building oefeningen voor teams
Inleiding - Uchikomi vormen - 17.1
Inleiding - Vleugtuig Heupworpen <10jr - 5.1
Inleiding kantelingen spelvorm[:]
Inleiding vanaf werklijn tbv Goshi - 8.1
Kern - (Sode) Tsuri komi Goshi - 15.1
Kern - 2x Kanteling, uke bok-3.4
Kern - 3x Kanteling, uke bok-2.4
Kern - De Ashi Barai - 3.3
Kern - De Ashi Barai - 7.3
Kern - Hiza Guruma - Kern - 9.3
Kern - Hiza Guruma met overname - 11.3
Kern - Hiza Guruma met verbinding- Kern - 10.3
Kern - Ippon Seoi Nage - 4.3
Kern - Ippon Seoi Nage / Seoi Otoshi - 25.3
Kern - Kami shio gatame - Kern - 7.4
Kern - Kanteling, uke bok en Yoko shio Gatame - 4.4
Kern - Kata - 34.1
Kern - Kata Gatame - 12.4
Kern - Kesa en Kata gatame - 5.4
Kern - Kesa Gatame - 6.5
Kern - Koshi Guruma - Kern - 8.2
Kern - Ne waza Passeertechniek - 25.4
Kern - O Goshi - Kern - 6.4
Kern - O Goshi en Koshi Guruma - 5.3
Kern - O Soto Gari - 2.3
Kern - Overnames met heupworpen - 8.3
Kern - Samurailes - 1.3
Kern - Samurailes - 1.4
Kern - Tai Otoshi - Kern - 13.3
Kern - Tai Otoshi combi met Ko Soto Gake - 13.4
Kern - Tani Otoshi - 17.3
Kern - Uchikomi vormen - 17.1
Kern - Uki Goshi - 6.3
Kern - Yoko Shio Gatame - 8.4
LEEG VELD, ZELF IN VULLEN
Slot - Bal Race - Leuk spel met stoeigehalte - 9.6
Slot - Duw Balans Spel - 13.6
Slot - Grijp de band - 8.6
Slot - Kring Randori - 3.6
Slot - Randori Tachi/Ne Waza
Slot - Samurailes - 1.5
Slot - Samurailes - stoeispel - 1.6
slot - Samurailes - stoeispel - 25.6
Slot - Surfen +10jr - Teambuilding[:]
slot - Touwtrekken - slot - 14.6
Spel - 3 is teveel, tikspel - 17.6
Spel - Apenroof spel
Spel - Cowboy Spel Ne waza
Spel - Klap of Tik
Spel - Koning bom - 6.6
Spel - Krokodillen vang je niet! - 10.6
Spel - Politie en Boefje - Ne waza
Spel - Rivierenoversteekspel
Spel - Schaapje scheren - 2.6
Spel - Slangentik - 11.6
Spel - Spinnentik - 5.6
Spel - Trollen Tik
Spel - Vosje (Tikspel) - 4.6
test
Valbreken vorm 1
Kies hierboven het eerste slot van de les
Kies een oefening
Inleiding - Conditie - Shuttle Run test
Inleiding - Duorun - 3.1
Inleiding - Grijp de band - 8.6
Inleiding - Judospelen - 9.1
Inleiding - Knoop van de rug - 5.2
Inleiding - Looppas in slinger - 4.1
Inleiding - Looppas met oefeningen - 2.1
Inleiding - Oefeningen vanaf werklijn - 6.1
Inleiding - Om de band - 7.1
Inleiding - Op de plaats - 13.1
Inleiding - Ren je rot
Inleiding - Rennen - Buik/rug/zit - 11.1
Inleiding - rondjes rennen - inleiding 10.1
Inleiding - Samurailes - 1.1
Inleiding - Samurailes - 1.2
Inleiding - Surfen +10jr - Teambuilding
Inleiding - Tap or Spin - Ne Waza
Inleiding - Team building oefeningen voor teams
Inleiding - Uchikomi vormen - 17.1
Inleiding - Vleugtuig Heupworpen <10jr - 5.1
Inleiding kantelingen spelvorm[:]
Inleiding vanaf werklijn tbv Goshi - 8.1
Kern - (Sode) Tsuri komi Goshi - 15.1
Kern - 2x Kanteling, uke bok-3.4
Kern - 3x Kanteling, uke bok-2.4
Kern - De Ashi Barai - 3.3
Kern - De Ashi Barai - 7.3
Kern - Hiza Guruma - Kern - 9.3
Kern - Hiza Guruma met overname - 11.3
Kern - Hiza Guruma met verbinding- Kern - 10.3
Kern - Ippon Seoi Nage - 4.3
Kern - Ippon Seoi Nage / Seoi Otoshi - 25.3
Kern - Kami shio gatame - Kern - 7.4
Kern - Kanteling, uke bok en Yoko shio Gatame - 4.4
Kern - Kata - 34.1
Kern - Kata Gatame - 12.4
Kern - Kesa en Kata gatame - 5.4
Kern - Kesa Gatame - 6.5
Kern - Koshi Guruma - Kern - 8.2
Kern - Ne waza Passeertechniek - 25.4
Kern - O Goshi - Kern - 6.4
Kern - O Goshi en Koshi Guruma - 5.3
Kern - O Soto Gari - 2.3
Kern - Overnames met heupworpen - 8.3
Kern - Samurailes - 1.3
Kern - Samurailes - 1.4
Kern - Tai Otoshi - Kern - 13.3
Kern - Tai Otoshi combi met Ko Soto Gake - 13.4
Kern - Tani Otoshi - 17.3
Kern - Uchikomi vormen - 17.1
Kern - Uki Goshi - 6.3
Kern - Yoko Shio Gatame - 8.4
LEEG VELD, ZELF IN VULLEN
Slot - Bal Race - Leuk spel met stoeigehalte - 9.6
Slot - Duw Balans Spel - 13.6
Slot - Grijp de band - 8.6
Slot - Kring Randori - 3.6
Slot - Randori Tachi/Ne Waza
Slot - Samurailes - 1.5
Slot - Samurailes - stoeispel - 1.6
slot - Samurailes - stoeispel - 25.6
Slot - Surfen +10jr - Teambuilding[:]
slot - Touwtrekken - slot - 14.6
Spel - 3 is teveel, tikspel - 17.6
Spel - Apenroof spel
Spel - Cowboy Spel Ne waza
Spel - Klap of Tik
Spel - Koning bom - 6.6
Spel - Krokodillen vang je niet! - 10.6
Spel - Politie en Boefje - Ne waza
Spel - Rivierenoversteekspel
Spel - Schaapje scheren - 2.6
Spel - Slangentik - 11.6
Spel - Spinnentik - 5.6
Spel - Trollen Tik
Spel - Vosje (Tikspel) - 4.6
test
Valbreken vorm 1
Kies hierboven het tweede slot van de les
Opmerking / Evaluatie